Перпендикулярні та паралельні прямі. Координатна площина. Графіки залежності між величинами.

_______________________________________
17.04.2020

Перпендикулярні прямі.

Завдання 1: Опрацювати § 51, ст. 255. Письмові відповіді на питання в кінці параграфа(ст 257).
Завдання 2: Перегляньте відео.






Завдання 3: Пройдіть тест перейшовши за посиланням:


та ввівши код:  nhm793

З наступаючим Великоднем!!! Залишайтеся дома та будьте здорові!!!


_______________________________________
21.04.2020

Перпендикулярні прямі.

Завдання 1. Повторити § 51, ст. 255.
Завдання 2. Виконай № 1467, 1468, 1471.
Фото виконаних завдань надіслати на електронну пошту вчителя (333yuliya333@gmail.com).
_______________________________________
22.04.2020

Паралельні прямі.


Завдання 1. Переглянути відеоурок від Всеукраїнської школи онлайн.

Завдання 2. Починаючи з 8.00 хвилини відео законспектувати урок.
Завдання 3. Ознаймтеся з темами на цей тиждень та долучатеся до відеоуроків.
Посилання на  уроки в Ютьюб можна знайти на даному блозі вгорі праворуч!!

_______________________________________

24.04.2020

Побудова паралельних та перпендикулярних прямих.

Завдання 1. Переглянути відео


Завдання 2. Пройти тестування перейшовши за посиланням
                                              join.naurok.ua

та ввівши код доступу 196697
і прізвище та ім'я.
_______________________________________
27.04.2020
Координатна площина.

Завдання 1. Переглянути відео.


Перейти за посиланням та переглянути Урок 1 - Урок 6.

Завдання 2. Законспектувати теоретичні відомості та задачі розглянуті вище.
______________________________________

28.04.2020

Любі учні, пропоную вам 

взяти участь в олімпіаді на сайті "На урок". Для цього:

  • Перейдіть за посиланням: https://naurok.ua/start ;
  • Введіть код, який ми з вами записували в щоденники та зошит з інформатики (якщо забули, то напишіть мені на пошту 333yuliya333@gmail.com);
  • Оберіть олімпіаду з математики "Весняна сесія" і працюйте. 
Завдання (олімпіада) на оцінку. Таблиця оцінювання:

100% - 95% - "12";
95% - 90% - "11";
90% - 85% - "10";
85% - 80% - "9";
80% - 70% - "8";
70% - 60% - "7";
менше 60% - "6".
______________________________________

29.04.2020



Координатна площина.

Шановні учні, пропоную вам сьогодні попрацювати разом і створити дивовижний зоопарк.

Для цього перейдіть за посиланням нижче, прочитайте інструкцію та вперед виконувати!


Зоопарк на площині
______________________________________

04.05.2020


Координатна площина.
Завдання 1. Прочитати § 52, ст. 259, § 53, ст. 262.
Завдання 2. Переглянути відео:


Законспектувати.
Завдання 3. 
Пройти тестування перейшовши за посиланням
                                              join.naurok.ua

та ввівши код доступу 864244

і прізвище та ім'я.
______________________________________

05.05.2020

Приклади графіків залежностей між величинами.
Завдання 1. Прочитати § 54, ст. 272.
Завдання 2. Переглянути відео:



                                     
Законспектувати.
Завдання 3. 
Пройти тестування перейшовши за посиланням
                                              join.naurok.ua

та ввівши код доступу 494955

і прізвище та ім'я.
______________________________________
06.05.2020


Підготовка до контрольної роботи.
Завдання 1. Повторити §51 - 54.
Завдання 2. Виконати завдання Домашньої самостійної роботи (ст. 280 - 281, завдання 1 - 8)
______________________________________
08.05.202

Контрольна робота.
Завдання 1. Виконайте самоперевірку Домашньої самостійної роботи (ст. 280 - 281, завдання 1 - 8).
Розв'язання дивіться ТУТ
Завдання 2. 
Виконати контрольну роботу перейшовши за посиланням
                                              join.naurok.ua

та ввівши код доступу 142410

і прізвище та ім'я.
______________________________________

12.05.202
Ми завершили вивчення курсу математики за 6 клас,але попереду ще ПОВТОРЕННЯ та ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА.

Щоб ви могли з'ясувати, які саме тестування та яку роботу вже виконали, а над чим треба попрцювати Було створено дошку досягнень (дошка поступово буде оновлюватися та доповнюватися):


Отже, переходимо за посиланням нижче або обираємо відповідну вкладку вгорі і працюємо!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий